Apr 12, 2010

dont ask me why

pelik tak bila kawan kau, yg tak berapa nak rapat dengan kau, keep on questioning u:

"kenapa kau buat macam tu?"
"kenapa kau pakai seluar tu?"
"kenapa kau tulis macam tu?"
"kenapa kau nak cakap macam tu?"
"kenapa kau tak tulis macam ni?"
"kenapa kau makan tu?"

kenapa kenapa kenapa kenapa
dem it. please stop asking me why. please stop bugging me.
kau tak pernah nak ada cara sendiri. kau suka follow cara orang.
kau jangan suruh aku follow cara kau yg kau sebenarnya tiru orang tu.
kau jangan sibuk dengan life aku.

aku delete kau dari life aku.

p/s: aku pun bukan baik. tapi at least aku tak talam dua muka macam kau kau kau yg berkenaan.

5 comments:

Unknown said...

uh biha jgn emo...xpe just be u..u already perfect da way u are dear =p

s h e said...

i know how u feel.

lengkali smash je gne ayat,"Ada aku kisah?" gagagaga

biha said...

thank u sgt2 zati..terharu sob2

thanx she...aku akan pakai nanti seganaz mungkin

d said...

wow.. aku pon pernah kene camni.. aku rase lagi dahsyat @@ .. sampai aku menyirap

biha said...

ko kene cane lak?