Apr 27, 2010

sweeter than candy

senario: sedang ym dengan sorang jejaka. tiba-tiba ada phone call. jam 1.25am. nombor tak dikenali.

nabihah : weyh, ada number ni tak
_ _ _ _ : mana?
nabihah : 012**16131
nabihah :saja tanya ko
nabihah : dia baru call ni
_ _ _ _ : takde?
_ _ _ _ : dia call ckp pe?
nabihah : ofcozla ko takde kan
nabihah : tak ckp pape
nabihah : aku angkat cakap helo 2,3 kali
nabihah : then dia letak
_ _ _ _ : owh
_ _ _ _ : huhu
_ _ _ _ : takdelaa
_ _ _ _ : nk aku tanya kan?
nabihah : boley gak
nabihah : hehe
nabihah : kalau laki
nabihah : ko ckp
nabihah : "ko sape?nak kena belasah?"
nabihah : haha
nabihah : :))
_ _ _ _ : laki laa
_ _ _ _ : tp aku tak cakap la camtu
nabihah : ko ckp ape
_ _ _ _ : aku tanye ni sape
_ _ _ _ : pastu dia letak
nabihah : weirdo
nabihah : mesti dia cuak dgr suara ko
nabihah : macam ganas
nabihah : thanx :)
_ _ _ _ : huhu
_ _ _ _ : pasni kalau dia kacau lagi
_ _ _ _ : bagitau
_ _ _ _ : kali ni aku marah betul
nabihah : terharu
nabihah : ;;)

selama ni.kalau aku cakap kat mana-mana jejaka, ada dapat phone call dari unidentified caller and angkat phone dia tak cakap apa-apa,, jejaka itu akan berkata: "abaikan je". simple predicted answer from any guy. tapi jejaka ini, dia sangat sweet. siap offer nak tolong call and tanyakan siapa unidentified caller yang bengong call pagi-pagi buta tu. siapa yang teringin nak kenal jejaka ini sila hubungi aku ye.hehe :)

p/s: dialog diubah sikit-sikit untuk kesesuaian pembaca :)

7 comments:

Liyana said...

aku nak kenal!! hahaha

eley2 nabeh..wiwit2

s h e said...

ngaa is this, the guy who i thought he is? LOL.

biha said...

yana,,betol nk kenal?

she,,maybe tak kot..heeee

Unknown said...

wah biha..jg dia baek2...ssh nk cr owg cm itu taw kamu heee

biha said...

haha...zati,,xd makne sbnrnye.zati nk knal?eh lupe lak zati da berpunye

hamiza said...

wah sweetnye. bersinar2 mate aku bace. ko mst seronok! dikelilingi org2 sweet selalu! ni yg mr x yg mne plak ni?

dot3 said...

mcm kenal je mamat tu... n**m ke??