Apr 21, 2010

padat dan tepat

aku dah lama niat nak update blog ni. tapi apakan daya. diriku sebok; siang kerja, petang karaoke, malam clubbing. esoknya siang kerja, petang karaoke, malam clubbing. the cycle goes on. sebab tu aku tak sempat nak update. (bajet macam berjuta-juta reader tunggu update kan).

update yang ringkas dan padat untuk tontonan umum:

1. aku dah berjaya mendaki bukit broga. ini pencapaian hebat! aku akan cerita lebih lanjut dalam post lain.

2. aku dah beli camera.

3. aku dah tak stress dengan perhubungan rakan sekerja (as for now).

4. aku sekarang kembali ke nabihah yg sebok bersukan etc etc. (ok, aku tipu, clubbing sebenarnya)

5. aku bakal lebih sebok dengan aktiviti-aktiviti hari minggu. aim terdekat is terengganu. wan nurdiyana, here i come!

6. berjaya tukar mentol bilik mandi yang terbakar.

7. nak panjat tower paling tinggi kat esso PD refinery, tapi sebab banyak kerja tak tau ada peluang ke tak.

8. aku dah semakin banyak perbualan bersama jejaka comey. clap clap.

9. aku nak cuba try test water therapy. aku akan cerita pasal ni kemudian.

aku tengah seronok dengan life sekarang. alhamdulillah.

3 comments:

Unknown said...

jejaka comey????hahah
eh ble biha nk g ganu...if ade klapangn nk itot skali ley?

nurul hamiza said...

hoh suke btol ko clubbing! siap karok2. hamboi hamboi! aku repot kat incik ahmad hilmi baru ko tau!

aku ade tgk gmba ko kat broga hill aritu. xsangke bukit die cmtu. aku bygkan tmpt die berbatu2, mudah didaki dan cantek je spnjg perjalanan. hahah sumpah aku xnk pegi! :p

biha said...

zati,,kene tnye wan nurdiyana la..nk pegi weekend depan ni.

mieza,,ko jgnla report kt bapak ak hoii..da lame idup ke.tu la...mule2 kan ak bajet nk ajak ko pegi.tp time mendaki tu ak cancel terus plan tu (perhatian! i'm not underestimating u) :p