Oct 30, 2010

just for laughs

kau ingat ni surat khabar nak ada ruangan just for laughs?haha...
di suatu pagi sabtu yang hening dan sejuk dan sangat sesuai untuk tido,,
on the way pegi makan kat du aka dewan makan 2nd:

t: sejuknya~~
b: jangan risau tia,, masuk du confirm panas

melangkah masuk du

t: betul la awak cakap,, panas la dalam ni

melangkah keluar du

s: ee sejuknya

faham tak du panas sangat? bayar bukan main banyak. stay lebih sikit charge sampai rm8.50 sehari. charger sume kena bayar extra,, pastu kau tanak bukak aircond kat du? kata la lepas ni ada extra yuran "aircond di du"... takpun "lampu dan kipas di bilik"..haha

bukan aku nak emo, aku just saje gedik je. takde benda nak tulis kan. lagipun, bak kata sorang sahabat aku ni, "ala b, kau kira bayar rm30 tu untuk 4tahun punya laptop and hp charger. ok what. kesian gila kat budak yang baru 1st year".. HAHHAHAHAHAAHAHA..

sorryla 2nd.
aku tak menyokong kau mintak duit charger tu.
aku tak menyokong kau paksa orang masuk projek pastu kau blame diri diorang bila cgpa diorang rendah
aku tak sokong kalau kau tanak jaga kebajikan pelajar


p/s: ada effect ke tulis benda ni kat blog?hurm?


2 comments:

s h e said...

HAHAHAHAHAHAHA

macam kenal je beberapa ayat dalam ni. LOL!

biha said...

memangla...ko sumber inspirasi kott she!!eheh