Oct 3, 2010

Raya

Aku bukannya terlalu banyak masa untuk menulis entri tapi alang-alang tengah tunggu depan rumah acap ni,dari aku buat muka kesian semua elokla aku mengisi masa dengan membebel kat sini.
Apa yang best sangat pasal raya?
1.jumpa kawan-kawan lama,update gossip
2.makan lontong dengan kuah kacang
3.dapat pegi dan kenal ahli keluarga bakal mertua.eh bukan,ahli keluarga kawan-kawan..eheh
4.duit raya
5.open house

So cakap pasal duit raya dengan open house.aku rasa ni dua perkara yang sememangnya memuaskan hati semua pihak.atau dalam bahasa jawanya win-win situation..kenapa aku cakap macam ni.nanti aku bagitau.penatla taip pakai opera mini..fikir-fikirkan ye.bai.

3 comments:

cerimanis said...

emy suke y no.1!!!!yeay!!!!

s h e said...

amboi canggih na blogging pakai phone. haha

biha said...

hahahahhahhahaha terbaek kan no 1 tu emy :)

zaman da moden she...tak main da taip gune keyboard :p