Oct 1, 2010

budi bahasa

Aku kat dalam ktm.bukan ke lelaki kena bagi perempuan duduk?tak eh?sekarang bukan zaman tu eh?aku tak kisah berdiri..alah setakat kL sentral ke nilai je.apa ada hal.sambil main fb,tulis blog,,takde masalah untuk aku.tapi untuk makcik makcik?patut bagi la diorang duduk kan..kesian tau.selalu aku tengok perempuan yang akan bangun bagi tempat duduk kat yang lebih berhak.kalau ada laki buat macam tu depan aku,aku nak terus pegi kat dia ajak kawen.haha..bukan kepada gadis hot ye,tapi kepada yang memerlukan..sekian. p/s:jangan tanak buat lak sebab tanak kawen dengan aku.dem.haha

3 comments:

daun said...

bagi ddok kat pompuan = no
bagi ddok kat makcik2 = ok
xD

aku rase pompuan lagi tahan berdiri dari laki sebab besenye pompuan nih boleh tahan shopping berjam2.

Anonymous said...

jom kahwin!

biha said...

daun,,blah r ko...alasan tanak bg pmpuan duduk la tu.

izzat,,heeeeee *blush*

anonymous,,errkkk aku tak expect ada komen mcm ni so tak tau nak respon kat ko mcm mane