Oct 15, 2010

irony

perasan tak perasan dah nak habis sem.hidup makin bz.jadual hidup sekarang,, pagi-class,gap antara class-shopping,petang-bersukan,malam-clubbing.macam ni la life tiap-tiap hari.bz tak?dah penat seharian puas clubbing tu tidur la apa lagi kan.

apakah irony-irony (suka hati aku je nak kata gandakan english word.haha) yang berlaku sepanjang kebizian berclubbing dan bersuka ria ni?jom kita lihat:


makin aku cakap aku bz,
makin selalu check fb

makin aku cakap aku tak cukup masa,
makin rajin aku lepak borak-borak

makin aku cakap aku kena study,
makin aku kerap tidur dan tak fokus dalam clas

makin aku cakap nak kurus,
makin banyak aku makan

makin aku sebut-sebut duit dah takde,
makin kerap tak makan du dan makan fast food

makin aku terfikir nak jadi baik,
makin banyak salah yang aku buat

makin aku cakap "tak sempatla nak siapkan assignment",
makin rajin update blog

opps terbesar lak yang last tu.eheh.

banyak tak irony?malu la i.u jangan kutuk i belakang ye.nak gaduh depan-depan r kalau berani.maksudnya apa kawan-kawan?senang je, semua masalah tu memang puncanya adalah diri aku sendiri.full stop.


p/s:no more time to waste!


No comments: