Sep 15, 2010

salam aidilfitri

tarikh 7 syawal belum terlambat untuk aku mengucapkan salam aidilfitri dan yang paling penting nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung jari dan kuku kaki atas kesalahan-kesalahan yang dibuat sama ada sengaja atau tak sengaja kepada semua rakan taulan....fuhhh panjang tak ucapan?lagi panjang dan annoying dari iklan celcom tak?tentulah tidak kerana iklan celcom tu memang sangat annoying...dem it aku mengarut apa ni.

cuti dah nak habis, kerja belum siap, buku belum bukak, berat makin bertambah, apa nak jadi ni nabihah??????? konon nak study weyh ya Allah tak tahu la macam mana ni....

raya pun tahun ni memang terbaik, raya pertama je pergi beraya... tu la yang sepatutnya kan? nati naik cuti ni tak tau la apa bakal terjadi.. dengan poket makin kosong, dengan badan makin naik (okayy, tak perlu kott ulang beribu-ribu kali pasal badan naik).

tapi hari tu pergi memberanikan diri untuk timbang berat.. ehhh berat turunla. ecehhh kau! berat naik kau tak tulis kat blog, berat turun bukan main lagi nak umum kann kann.... heeee.kiranya berat pada 2 syawal kembali normal seperti waktu baru sebulan dua intern. sekarang aku tak tau la, okayy baik aku diam sekarang.

perkara kiut yang berlaku semalam:

selamat hari raya untuk kak ah saya yang macam kak ros tu... (muka nakal) hi he hi lee
from hani
untuk sesiapa yang tak tau, lee bunyi dia lerrr (bunyi orang jelir lidah tu)
kiut kann?kann?

selamat hari raya kawan-kawan!!
p/s: sangat terpikat dengan datin wanabe. boley ke tidak boley ke tidak boley ke tidak~


No comments: