Sep 20, 2010

denda raya

raya dapat banyak duit raya tak? banyak kan? kecuali la orang yang dah tua, tak dapat langsung kan. orang muda macam aku ni still dapat la. haha. ok lari topik.

so disebabkan kamu, nabihah ahmad hilmi, terlalu berfoya-foya ketika cuti raya, akan ku kenakan denda buat kamu.

1. penggunaan facebook harus kurang 20minit sehari.
2. pembacaan blog orang harus ditiadakan. atau sekali seminggu, kurang 30minit.
3. aktiviti ber'youtube' harus ditiadakan sehingga diberitahu.
4. aktiviti ber'chat' harus di'limitkan' masa hanya antara lepas asar sebelum maghrib kecuali perkara penting.
5. aktiviti mendownload (sebenarnya takde pun) harus dizerokan kecuali gossip girl s4 :">
6. aktiviti menonton muvee/cerita di laptop harus dizerokan kecuali gossip girl s4 :">
7. tiada wayang sehingga tamat semester. kecuali yang dah janji nak belanja ayed dan sheera.
8. aktiviti bermesej (yakni feveret aku) harus dikurangkan.
9. trip to utp convocation harus difikirkan semula.

denda akan ditambah lagi untuk mengurangkan perkara lagha.
btw, babai acer. welcome to my life toshiba. laptop lama terpaksa digadaikan kepada gadis sri iskandar atas sebab-sebab tertentu. moga toshiba cute molek ini dapat berkhidmat untuk aku sampai aku kahwin.. eh sampai aku kerja.. hehe.

denda bermula esok.


5 comments:

s h e said...

this is pure torture not just some punishment whatsoever.haha

good luck B. Aku sedang rectify things juga sekarang ni but not as much as you've planned. O_o May the force be with us then =)

biha said...

hahahahahhapure torture ek?kalau aku buat denda ni la..klau tak buat tak jd pure torture :)

yes,,may the force be with us :)

maisarah said...

ohh dah beli lptp baruu. ecece. toshiba yg mana bha? and yess! bha nk fikirkan blk utp convo! dtg utp please darling.... miss ya!

biha said...

toshiba yg kecik je mayo...hehe.
heeee last week ahad sy lalu je sblh utp tu.tp mane sempat nk singgah sume..bile convo utp?

maisarah said...

16 17 october mcmtu. ohh yekee. lain kali singgah laa bha. hehe. :)