Sep 2, 2010

:|

kenapa kepala asyik berpinar-pinar ni? pastu rasa semacam je kat tekak, hidung. hari ni aku keep on saying "kenapa rasa manis kat lidah"... kenapa ye? pastu kat dalam hidung macam melekat satu bau yang sangat wangi dan menusuk dan menyakitkan. kenapa ek? ada siapa-siapa tau tak ini simptom untuk apa? takut pun ada.

tadi ada test turbo. ermm... mungkin perlu usaha lebih lagi dan perlu kurangkan buat dosa. dan perlu ubah diri. dan perlu tambah semangat. it's not about giving up, it's about not even trying. kenapa aku jadi macam ni? takut lagi sekali.

harap-harap kepala ni berhenti berpinar-pinar. ya Allah, aku memohon padaMu. kuatkanlah aku. rajinkanlah diriku. berikanlah semangat kepadaku ya Allah. bantulah aku ya Allah.


2 comments:

s h e said...

betul. haih. no more markari2. masa utk kembali ke landasan yang betul.

biha said...

markari jela yg aku plg ingt skali time test tu she T_T