Jul 25, 2010

pengakuan pertama



Hi I'm **********. I'm a drug addict.


so orang kata kalau nak berubah, mula-mula kita kena admit yang kita salah/perlu berubah. bukan dengan paksaan. bukan main cakap je "aku nak berubah" tapi tak tau nak ubah apa.

maka (kalau cikgu bm aku baca post ni sure terus ambik pedang starwars lalu memancung kepala aku. tadi start ayat dengan so, sekarang start ayat dengan maka), bermula hari ini aku akan cuba buat pengakuan-pengakuan di blog ini. ohh, tapi bukan sahaja pengakuan untuk kesalahan-kesalahan. tapi apa-apa je pengakuan yang aku rasa nak mengaku. suka hati akulah kan kalau aku nak tulis apa-apa pun, yang penting aku tak tipu. betul tak?

antara objektif-objektif aku buat perkara ini adalah (sebagai engineer kita sentiasa kena ada objektif untuk dicapai--thank u hj):

1. saje je sebab takde idea nak tulis apa
2. seronok-seronok buat post bersambung-sambung
3. kalau orang follow pun best jugak (rasa disayangi)
4. untuk aku dan kamu kenal diri aku

okay cukuplah objektif. takleh banyak-banyak nanti EAC marah.

pengakuan #1: aku takut nak kenal orang dengan amat rapat.



3 comments:

s h e said...

eh? kau pun ada such complex ka?haha at least yours masih ok kot. i'm a lot worse.

biha said...

haha...aku tak tau la tahap ko ngn aku cane kan.tapi kalau kenal rapat sgt jd mcm aku dgn n skrg la kan..ehh n ke j?

s h e said...

HAHAHAHAHA kalo ngan kte n la.org len j.lol
aku rasa problem tu datang dari n sebab we both know dia tu macam mana . ataupun dia "lari" sebab dia dah jatuh hati ngan ko? HAHAHAHAHA