Feb 25, 2010

kerana mulut


my latest boyfriend


pernah tak jumpa situasi macam ni:
  • A ada satu rahsia besar.
  • A kepada B: "aku nak bgtau ko sumthin,tp ni rahsia. jgn bgtau org lain"
  • B rasa semacam simpan sorang-sorang rahsia A.
  • B kepada C: "aku rasa tak sedap hati. aku bgtau ko sorang je benda ni. jangan bgtau org lain"
  • C diam.
  • B kepada D: "aku nak mintak pendapat pasal sumthin. tp ko jangan bgtau siapa-siapa.ni rahsia"
  • D kepada E: "ko memang curious pasal ni kan. aku bgtau ko pasal ni. tp ko jangan cerita kat orang"
  • the cycle goes on
nampak tak apa jadi? nampak tak? in the end semua orang tau cuma tak tau each other tau.
ni just contoh situasi je... zik pernah cakap dengan aku, "biha, ko jangan percaya kat sape-sape pun. aku pun ko jangan percaya". aku try membangkang tapi he's got a point. the thing is, kita takde kuasa untuk menutup mulut manusia. kerana itu wujudnya peribahasa ini. sekian harap maklum.

p/s: semalam hari yg sgt best! jogging+bowling+percy jackson.
p/p/s: i'm happy with my life now so far.
p/p/s: selamat ke sydney wahai best fren yg amat ku sayangi....

logan lerman sangat sangat sangat hensem...mcm zac efron sikit-sikit :)



5 comments:

ya-na said...

owh...cycle goes on n on n on..
agree wid u...

me happy u happy!! gud2!!!

biha said...
This comment has been removed by the author.
biha said...

ye betol yana...
i'm happy u'r happy :)
dont trust anybody 100%

nurul hamiza said...

dh lme aku xjenguk blog salji ko

nnt tensen la klo simpannnn je sume sorang2. kdg2, kne jgk luahkn kat sum1 yg ko plg percaye. mmgla xde org yg bole dipercayai 100%. kte sume xperfek kan....

biha said...

betol kite sume xperfek...emmm
cane nk ckp ea
kdg2 kite pcaye org tu tp kite silap tafsir diri dia
so make sure da betol2 kenal hati budi baru share cite