Feb 16, 2010

it still hurts


i just wanna cry.

6 comments:

Liyana said...
This comment has been removed by the author.
Liyana said...

sebenarnya kan

setiap tahun aku akan ingat benda ini.
masa rasa kecewa yg teramat sgt
masa itu aku buat satu tekad yang besar untuk tinggalkan semua dan lari

sebab aku tahu, aku seriusly xsuke sangat2 perasaan camtu

walaupun happy je sekarang. tapi bila teringat, hati jadi sakit. teringat macam mana nangis sebab kecewa. pathetic kan. rasa diri tak dihargai.

buat apa kita tunggu orang yang tak nampak kita. and take us for granted.

betullah orang kata, bila ada tak hargai, bila dah takde depan mata barulah nak teringat btapa pentingnya apa yang kita dah hilang itu.

the best principle: never look back. be happy with what u have now.

alah, dulu tak matured pun. aku tak harap pun nak putar balik masa untuk kembali macam dulu. tak langsung. yang aku rasa ialah regret sebab aku berada dalam waktu itu dulu. tapi itu mengajar sebenarnya. Tuhan nak aku try rasa. pastu nanti berjaga2 ah. kan? semua ini pengalaman.

semoga ko kuat nabeh.

p/s: kat atas ni aku yang tulis. tapi nak tambah sikit.

ill pray for ur happiness nabeh. ure nice person, ull find someone much more better. be happy ok.

ya-na said...

oh dear biha..
luka nya ad, nmpak nya masih sgt dalam dan sgt terkesan di hati..
sori ak xtao kesannya makin dalam , smpai arini..
it must have hurt u ...
i shud have care more..


but agre wid liyana...
u r very very very nice person and u deserve somone better..
Insyaallah..

biha said...

liyana n diyana,,thank u so much...
seriously xtau nk tulis ape,a million thanx~

hamiza said...

wow sweet sungguh liyana n diyana

i don't know how to write such nice words mcm dorang, just want u to know that i'll always by ur side. ni sume takdir kan.. jgn sedih2 okayyyy nabihah!

biha said...

thanx miezack...aku kene tabah!
tp aku da kuat skrg (aku rase la)