Dec 22, 2010

drama drama drama

hai. bertemu kembali dalam episod 'emo'.
pernah tak keep track number of friends kat fb?
haha.. aku tak pernah so aku tak dapat detect kalau ada orang tiba-tiba buang aku dari friends.
and aku ni bukan rajin sangat bukak profile orang so aku pun takkan dapat detect kalau ada orang block aku.

tapi.
sakit hati tak kalau ada orang block kau?
dengan sengaja?
and without u knowing the reason?
sakit kan?
kalau aku,, depends jugak siapa tukang block tu.
kalau dia like the most popular human earth kat dunia ni maybe aku terasa gak.
or kalau kitorang like 'besties' tu aku memang makan dalam.
tapi kalau kau tu insignificant kat aku
sangat insignificant sampai aku pun tak pernah nak bukak wall kau
pastu tiba-tiba aku TERbukak wall kau
and muncul "add as a friend"
akan terus terdetik dalam fikiran aku "ada beza ke kau block aku ke tak?"

pastu aku terus tutup wall kau dan makan snickers seolah-olah takde apa-apa yang terjadi.
tapi aku tulis jugak post ni.
sebab apa.
sebab kesian kat orang yang kena block.
atau kena delete.
atau tak di'accept' friends kat fb (ye ni ramai yang pending kat aku, sorry).

aku bersyukur aku tak dikelilingi drama-drama pelik anymore.

i'm grateful for my friends now.

:)

2 comments:

s h e said...

betul biha. kalo org x penah jmp,delete aku x pe gak. zzzzz mkn dlm je.

biha said...

bknla izzat..aku xkesah mende tu.ni bkn terjd recently la