Dec 14, 2010

baskin robbins dan snickers


haniyyah: kak ah, kak ah dah like baskin robbins ke? adik dah like :)

ummi: korang ni tak habis habis dengan facebook.

kak ah: *buat buat tak dengar dan berlalu pergi*


nak dijadikan cerita sekarang ni gejala (ke jelaga?hurm?) baskin robbins tengah hangat dalam rumah aku ni. semua orang (madi dan haniyyah je sebenarnya tapi effect dia sama macam semua orang) tergila-gilakan baskin robbins. tengok page baskin robbins dan berebut nak cakap "adik punya" atau "madi punya". siapa cakap dulu kira aiskrim tu dia punya. tiba tiba kak ah dia datang dan conquer semua sebab jerit paling kuat. eheh.

padahal diorang tak tau yang baskin robbins beserta kek aiskrimnya adalah sangat mahal di alam semesta =.=... takpe, impian tu tetap impian.

maka outing ke mid valley semalam (ye mid valley, bosan kan?) melunaskan impian mereka. jangan salah faham kenapa aku pilih mid valley. mula-mula aku nak pegi tempat lain tapi betul-betul sebelum keluar rumah tu ummi berpesan "bawak diorang pegi tempat yang dik ah biasa pegi. jangan bawak tempat tak biasa"... ok fine, di arah secara halus untuk membawa mereka ke mid valley. hikhik.


seronok gak bawak diorang-diorang ni. bukan tak pernah bawak. haniyyah je yang tak pernah diizinkan untuk ikut. maka dia la yang paling excited. long story short, masuk-masuk kereta time nak balik tu haniyyah terus cakap "thank u kak ah"... hilang penat beb. hihi..


so what's the story dengan snickers? aku tengah gila beli dan makan snickers. rasa nak beli satu kilang je. aaaaaa~~
(malas nak tangkap gambar snickers yang aku borong, nanti korang terkejut dengan selera aku)

p/s: presentation mode=tiada T_T


5 comments:

s h e said...

good luck biha ! =)
sedapppp nya snickers ngan BR! *drools*

biha said...

heeee sedap gile..aaaaa~
weyh rase mcm nak tido sepanjg hari~

Ilyana Fauzy said...

blanjeee~!!

biha said...

o boley2.....tp bile?

Ilyana Fauzy said...

heee. tatau?