Nov 9, 2010

tamak

pernah tak jumpa orang tamak?
sakit hati kan jumpa orang tamak?
kalau orang tu da ada bf pastu flirt dengan laki lain kira tamak tak? *ok lari topik*

nak dijadikan cerita.study month (yes,,month) ni aku telah menjadikan diri aku insan yang tamak.mintak maaf kepada yang tak puas hati a.k.a. jeles.ketamakan aku ni macam tak dapat dikawal.heeeee~

kisah insan tamak bilik:

bilik pertama (main)
B204..ni bilik berdaftar kat 2nd.atas dasar ketamakkan nak bilik ni jugak time study month ni maka aku dicaj rm8.50 sehari.takpe takpe aku tak kisah.duit bukan boleh bawak ke mati pun kan?*wink*


bilik kedua
bilik ni yang aku duduk most of the time masa (bukan ke time dengan masa tu maksudnya sama?bengong) study month ni.duduk bilik ni tak berbayar.bilik ni ada aircond, sejuk sangat, best duduk sini.tido sini pun best.bilik ini dinamakan bbg yakni bilik study 2nd.aku telah meng'invade' sebuah meja sesuka hati aku dan meja ni paling meriah dalam bilik ni.biasala orang meriah tempat dia meriah jugakla kan (bangga bangga).serious aku mintak maaf sangat kat suresh.takpe suresh,lepas exam aku tak conquer dah meja ni.eheh.

bilik ketiga
bilik ketiga ni aku jejak almost setiap hari time study month ni (setakat ni).kalau bukan sebab aku gadis yang lemah lembut sure aku study sini gak malam-malam.sebab tempat ni macam complete jugak.cuma takde teman nak pegi kan.kalau ada teman pun macam takut jugak kalau perempuan-perempuan je (ok macam statement pancing nak ajak laki teman, gatal!).bilik ni sebenarnya bilik kat lab thesis.orang kata malam-malam macam keras gak sini.aku tak tau and tak berani nak amik tau.

bilik tiri
bilik yang telah dianaktirikan adalah bilik dekat persada murni enstek.ye sesungguhnya inilah bilik permanent aku yang telah dianaktirikan lama dah.especially semester ni.bilik tiri,plis jangan marah kat aku.aku janji kalau aku kerja dekat-dekat dengan enstek aku takkan tirikan kau lagi.tapi kalau aku kerja jauh dari enstek mungkin aku terus putus hubungan kekeluargaan dengan kau wahai bilik (ye aku mengarut lagi).


cukupla empat kan?dahla takyah tamak.ok biha, sepatutnya kau buat apa sekarang?hurm?




2 comments:

s h e said...

kalo da kawen konpem bilik tiri terus putus hbgn! HAHAHA

biha said...

omai!!pastu tmbh la satu lg bilik bersama..ecehh :p