Aug 18, 2010

ما شاء الله

masyaAllah...
memang Allah jadikan manusia berbeza-beza kemampuan, berbeza-beza sifat.
memang Allah jadikan manusia itu ada baik buruknya.

hari ni ya Allah, aku jumpa satu ciptaanMu yang hebat. mungkin bagi orang ini perkara biasa. mungkin bagi orang ini bukanlah apa-apa. aku terkesima.

aku terpikat dengan ketenangannya, caranya, gayanya, percakapannya dan perwatakannya. mungkinkah aku boleh dan mampu menjadi sepertinya?

orang mungkin kata "kau ni dah angau ke"
tapi aku tak rasa macam tu. aku just rasa tersentuh dan terpikat dengan cara dia membawa dirinya. this can't be defined by words. mungkinkah boleh mendapat suami sepertinya? (ecehh tiba-tiba nak fikir pasal kahwin pulak kan).... aku bersyukur kerana diberi peluang mengenalinya.

*post ini masih belum lengkap sebab tak tau nak tulis apa*


3 comments:

s h e said...

hoi siapakah orang misteri ini?

biha said...

she: haha aku terpakse takley gtau :p

hamiza said...

hey! pecer ni nabihah!!! nak tauuuuu :">