Jan 15, 2011

ikhlas

ikhlas ni sangat penting.

kalau aku nak berubah contohnya, sebab orang suruh, ikhlas ke?

kalau try nak jadi someone better (konnonnya nak ikhlaskan hati), tapi orang nampak yang buruk je, agak-agak aku nak ke jadi someone better tu?

kalau aku sememangnya ikhlas dengan seseorang, tapi orang nampak macam aku nak buat dosa je, kau tak rasa ke ada something wrong dengan orang ni?

ohh pastu kan, kalaula orang baik sangat, pergila tegur semua orang jahat yang dia kenal. ke sepanjang dia hidup, orang jahat yang dia kenal adalah aku sorang? too bad for u wahai orang, life is much more tougher and full with bad guys, and in my opinion, comparing me to other people in this world, i won't label myself as 'orang jahat'.

orang, maybe u should broaden your horizon, think a little outside of the box maybe?

or at least, don't be biased. u should put an effort in changing the world, instead of changing me.

p/s: i hate you :)

2 comments:

s h e said...

hihi mcm tau je sape! ;p

biha said...

haha.. sape lg kan.
well,, bak kate ko, haters gonna hate