Jun 5, 2010

makan dalam?

kenapa kadang-kadang lelaki malas nak layan kalau seseorang perempuan tu merajuk? jawapannya mudah. sebab perempuan tu mengada-ngada. cuba kalau perempuan tu merajuk bila perlu je. confirm laki tu akan pujuk. semua orang akan rimas kalau kau kuat sangat terasa. tak kisahla laki ke perempuan ke. orang akan menyampah dengan kau kalau kau kuat terasa. dalam hidup kita ni, kita kena tolerate dengan orang lain. sebab, life is not about living alone. sesebuah kehidupan tu melibatkan kita dan orang lain. kalau kita asyik nak makan dalam je, pastu bajet orang nak pujuk, susah la kan? aku pun kuat terasa. tapi, lantak aku la. asalkan aku tak mintak orang pujuk aku. makan dalam diam-diam dah la. kalau bertolak ansur baru hidup bahagia. kawan pun akan ramai.


p/s:post ini berbaur emo. tapi ni bukan emo. ni pendapat. siapa pulak yang nak terasa kali ni? =)

p/p/s:erkk.tersedak cicak! haha.

2 comments:

hamiza said...

aku suke post ko yg ni! direct kene batang hidung aku yg kemek ni ha. hahahah!!! ko la idola hiup aku nabeh! huhu. (fashion icon aku stil eeqa!)

aku pon bkn nak mintak sgt org pujuk (kdg2), tp aku xleh doh klo aku terasa pastu aku xgtau ngn org yg wat aku terasa tu. klo aku xgtau, rase mcm xlengkap idop aku. haha. aku mmg bukan jenis yg suke simpan n mkn dlm ni... sbb tu aku rase nk puji ko bergunung2. sbb bg aku, ko expert gile menyimpan perasaan. plis turunkan ilmu ko tu

biha said...

hehe...thanx sbb jdkan aku idola.tapi aku bknla cani sgt pn.slalu gak aku mkn dalam.cume aku mls pk je sbb nnt stress...takpe je.setiap org lain2.cume kalau dah terlalu over sgt org mls nk lyn kott...hehe.aku rase ko takdela smpai tahap mengada-ngada..ko ok je